چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مسئول هادی سیاسی سپاه نینوا شهرستان علی آباد کتول:

حوزه/مسئول هادی سیاسی سپاه نینوا شهرستان علی آباد کتول گفت: طلاب در آگاهی بخشی مردم نسبت به صحت محتوای فضای مجازی و نیز روشنگری مسائل تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، ابوالقاسم شورورزی، در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر(س) با اشاره به روایتی از امام علی(ع) پیرامون قدردانستن دو نعمت مهم سلامتی و امنیت گفت: ایران اسلامی امنیت و آرامش خود را در سایه ولایت فقیه و وجود پر برکت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دام عزه) دارد، بر خلاف سایر کشورها که به خاطر عدم وجود ولایت، در سختی و فشار هستند.

وی با بیان این که کشور ایران تنها کشور شیعی است که حکومت آن بر اساس ولایت فقیه است، ابراز کرد: اطاعت از سخنان رهبری، موفقیت را به همراه دارد، اما عمل بر خلاف آن، با شکست مواجه است همچنان که در بعضی از عرصه های سیاسی و اقتصادی به چشم می خورد.

مسئول هادی سیاسی با تاکید بر این که روحانیون و جوامع شیعی وظیفه سنگینی به عهده دارند، توصیه کرد: در آگاهی بخشی مردم نسبت به صحت محتوای فضای مجازی و نیز روشنگری مسائل تلاش کنید.

شورورزی ضمن بیان این که نعمت حضور ولایت فقیه و مقام معظم رهبری(دام عزه) کشورهای مسلمان همجوار را نجات داده، به جریان استقامت و پیروزی سوریه اشاره کرد و افزود: راهنمایی ها و سخنان مقام رهبری در این امر، بسیار موثر بوده است.

وی در پایان سخنان خود به نقش شهدا و فضیلت شهادت در راه ولایت اشاره کرد و با بیان اهمیت و مقاومت مجاهدانه در مسیر ولایت و حفظ دین و انقلاب سخنان خود را به پایان برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha